Sömnlös igen..

Den här natten har iaf bjudit på ca 4,5h sömn..jag dör! hungrig är jag också..men får inte äta..dock kan jag snart (om ca en 1tim) gå upp och brygga kaffe..får dock ej ha mjölk i så det blir ju inte lika gott som vanligt, men mättande en stund iaf. Sen väntar sterildusch nummer två.

Måste in snabbt till sjukan efter att sonen är lämnad på fsk, för dom hade klantat sig med mitt blodprov igår..jag som är så förbannat stickrädd skall alltså behöva ta om skiten..hade det inte vart för att vi får ut vår efterlängtade bebis, så hade jag bett dom dra ngt gammalt över sig.


Kommentarer
Jennie

Nu får du uppdatera :) är ju så nyfiken hur allt har gått och vem det var som låg i magen ;)

2013-03-30 @ 22:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0